Serwis Door to Door


PROCEDURA SERWISU DOOR-TO-DOOR  firmy e-COMP

1) Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zlecenia serwisowego.

2) W ciągu godziny na adres email podany w formularzu otrzymają Państwo Kartę serwisową oraz list przewozowy dla Kuriera.

3) List przewozowy należy przykleić na paczkę z laptopem/komputerem/tabletem/komórką w widocznym miejscu.

4) Kartę serwisową należy wydrukować i włożyć do paczki z laptopem !

5) Po otrzymaniu Państwa urządzenia serwis dokona dokładnej wyceny naprawy, niekiedy kilku wariantów, a następnie poinformuje Państwa o jej wyniku.

6) Na tym etapie Klient podejmuję decyzję co do kontynuowania procedury serwisowej. Zgadza się na proponowaną naprawę, bądź z niej rezygnuje (w tym przypadku urządzenie zostaje odesłane bez naprawy).

7) Po zakończeniu naprawy urządzenie zostaje odesłane do Klienta Kurierem na ten sam adres, z którego zostało przez Klienta nadane. Płatność następuje w momencie odbierania przesyłki.

 

* W niektórych przypadkach nie otrzymają Państwo listu przewozowego lecz instrukcję co do postępowania w przypadku odbioru przez naszego Pracownika.


Wypełnij poniższy formularz dla serwisu door to door.